loader image

نحوه ارسال بازی‌ها (مرحله اول مسابقه)

سلام! تقریبا ۵ روز تا انتهای مهلت ارسال بازی‌ها باقی‌مانده و در این فرصت سعی کنید فیدبک‌ها و پولیش‌های نهایی رو برای بازی اعمال کنید. اگر نیازی به گرفتن فیدبک یا مشورت با منتورها رو دارید، از طریق تیکت یا پشتیبانی تلگرام اقدام کنید(تعداد افراد پشتیبانی و پاسخگوی تیکت‌ها رو بیشتر کردیم تا برای تیکت‌های روز که در ساعات ۹ الی ۱۸ ارسال می‌شوند بتونیم زیر ۳ ساعت فیدبک‌ها رو براتون ارسال کنیم). بعد از تکمیل نسخه ورتیکال اسلایس برای داوری مرحله اول مسابقه، بازی رو به این صورت میتونید برامون ارسال کنید:

ابتدا وارد پیشخوان مسابقه شوید و از قسمت منو، گزینه “ارتباط با شریف‌گیم” را انتخاب کنید. بر روی گزینه “ارسال تیکت جدید” کنید، دسته‌بندی را بر روی “ارسال بازی ورتیکال اسلایس” ست کنید و در عنوان نام بازی‌تان را تایپ کنید.

🔸 تمپلیت توضیحات تیکت:
۱. نام گروه: ……….
۲. نام بازی: ……….
۳. موتور بازی‌سازی: ……….
۴. لندسکیپ یا پورتریت: ……….
۵. دو بعدی یا سه بعدی: ……….
۶. آدرس بازی‌(خروجی html): ……….
برای خروجی html5، هاستینگ بازی به عهده خودتون هست. اگر در وبینار خروجی گرفتن html شرکت نکردید، توصیه می‌کنیم که حتما ویدیو وبینار رو مشاهده کنید. پس از هاست بازی، در توضیحات تیکت آدرس بازی رو وارد کنید.

🔸 سپس موارد ذکر شده در زیر رو zip کنید و آن را در تیکت آپلود نمایید:
۱. خروجی apk
۲. یک ویدیو ۱۵ ثانیه‌ای از گیم‌پلی بازی
۳. سند طراحی بازی (الزامی نیست)

🔸 بخش ارتباط با شریف‌گیم در پیشخوان مسابقه:
🔗 https://challenge.sharifgame.com/my-account/tickets

🔺 در صورتی که بیش از یک بازی در طی مسابقه ساخته‌اید، هر بازی را در یک تیکت جداگانه ارسال کنید.
🔺 توجه کنید که زمان مسابقه دیگر تمدید نخواهد شد و تنها تا انتهای روز جمعه ۲۶ خرداد امکان ارسال بازی‌تان را دارید.
🔺 لطفا از هر تیم تنها یک نفر بازی را ارسال کند.
🔺 پیوست را حتما به فرمت zip آپلود کنید و به هیچ‌وجه apk رو مستقیما آپلود نکنید(حتی اگر تنها فایل apk را قصد دارید ارسال کنید).
🔺 جهت جلوگیری از اختلافات ممکن، تمامی اعضای گروه‌ها حتما پیشخوان مسابقه را چک کنند و از اینکه در گروه حضور دارند و اطلاعات گروه و دیگر اعضا صحیح باشد، اطمینان حاصل نمایند. در صورتی که اطلاعات نیاز به تغییر داشتند به پشتیبانی تلگرام اطلاع بدید.

X