loader image

تیم‌مچینگ درجریانه! (شروع مرحله دوم تیم‌مچینگ)

مهلت ثبت‌تیم‌ها تا انتهای مهلت ثبت‌ایده‌ها یعنی انتهای این هفته تمدید شده.

🔸 ۱۵۵ نفر از شرکت کنندگانی که قصد حضور در مرحله دوم و سوم تیم مچینگ رو دارند، رزومه شون رو در پیشخوان ثبت کردند. نیازه که بدونید فقط افرادی که رزومه شون رو ثبت کردند میتونند در مرحله دوم و سوم تیم مچینگ حضور داشته باشند. پس اگر تا الان ثبت نکردید، وارد لینک زیر بشید و هرچه زودتر اقدام به تکمیل بخش رزومه‌ساز کنید (طبعا اگر تیمتون کامل و نهاییه نیازی به مرحله دوم و سوم ندارید و نتیجتا نیازی نیست رزومه ساز رو تکمیل کنید).
بخش رزومه‌ساز پیشخوان:
🔗 https://challenge.sharifgame.com/my-account/edit-account

🔸 همچنان از طریق گروه تلگرامی هم میتونید اقدام به اعلام نیاز و ارسال مشخصات و مهارت‌هاتون کنید تا با تیم‌ها و افراد دیگه تعامل برقرار کنید و عضوشون بشید.
آدرس گروه تلگرامی:
🔗 https://t.me/sharifgame_members

🔸 مرحله دوم تیم‌مچینگ هم از همین الان فعال شده و میتونید از طریق بخش تیم‌مچینگ، گزینه “گروهم ناقص است و دنبال هم تیمی ام” رو انتخاب کنید و تیم‌فعلی تون رو ثبت و برای افرادی که جویای تیم هستند درخواست دعوت ارسال کنید.
بخش تیم‌مچینگ پیشخوان:
🔗 https://challenge.sharifgame.com/my-account/team_matching

🔸 مرحله سوم و مچ کردن نهایی تیم‌های ناقص و افراد جویای تیم هم در هفته جاری انجام میشه. لازمه انجام این دو بخش، تکمیل مرحله دوم هست. پس اگر جویای تیم هستید، همچنان دست نگهدارید تا تیم‌های ناقص درخواست‌شون رو در سایت ثبت‌کنند.

🔸 راستی! ثبت‌تیم در بخش تیم مچینگ الزامی هست. تا به الان ۲۱۵ تیم در سایت ثبت‌شدند و برای اینکه در انتهای مسابقه و اهدای جوایز به مشکل برنخوریم، باید دقیق مشخص شده باشه که اعضای تیمتون چه افرادی هستند. اگر تیمتون رو تا الان ثبت کردید در پیشخوان باید مشخصات و اعضای تیمتون رو به درستی مشاهده کنید، اگر مشکلی هست یا قصد کم یا اضافه کردن افراد تیم‌تون رو دارید به ادمین شریف‌گیم پیام بدید.
پیشخوان مسابقه:
🔗 https://challenge.sharifgame.com/my-account

X